Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Cara Dapatkan Canva Pro Melalui Akaun MOE



Cara Dapatkan Canva Pro Melalui Akaun MOE | Canva merupakan satu platform untuk menghasilkan pelbagai grafik media, persembahan, poster, dokumen dan kandungan visual lain. Canva sangat sesuai digunakan sama ada semasa PdP ataupun PdPR kerana ia membolehkan guru-guru menghasilkan satu bahan bantu mengajar (BBM) yang bukan sahaja menarik malah interaktif. Malah melalui Canva juga, guru-guru boleh menghasilkan poster, sijil, banting dan sebagainya.

Namun apa yang lebih menarik, melalui akaun MOE yang telah disediakan oleh kerajaan, guru-guru boleh mendapatkan Canva Pro/Premium yang membolehkan anda mendapat akses penuh terhadap Canva. Banyak yang menarik dalam Canva Pro! Jadi apa lagi, jom dapatkan Canva Pro melalui tutorial di bawah.

Cara Dapatkan Canva Pro Melalui Akaun MOE






Telegram Channel CikguAime Dot Com

Saya telah create satu telegram yang khusus untuk berkongsi artikel-artikel yang dikarang di dalam blog ini. Silalah join untuk mengetahui pelbagai perkongsian yang menarik. Terima kasih. Link telegram - CikguAime Dot Com

Cikgu Aiman
Cikgu Aiman Bekas siswa guru di IPG Kampus Kota Bharu. Sekarang merupakan tenaga pengajar di Sekolah Kebangsaan Putrajaya Presint 5(1).

Post a Comment for "Cara Dapatkan Canva Pro Melalui Akaun MOE"