Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Cadangan Hadiah Menarik Untuk Murid

Cadangan Hadiah Menarik Untuk Murid

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pemberian hadiah kepada murid oleh guru adalah satu perkara biasa di sekolah. Ia merupakan satu penghargaan atau ganjaran kepada murid yang menunjukkan satu perkara yang baik, tidak kira dari segi akademik, kokurikulum ataupun sahsiah.

Kadang-kadang, cikgu pun pening memikirkan hadiah apa yang sesuai untuk murid. Macam saya, saya selalu pening bila masuk pada bab hadiah yang nak diberi pada murid.

Yalah, saya mengajar 13 kelas, hadiah yang nak diberi pun mestilah banyak. Jadi untuk artikel kali ini saya nak berkongsi hadiah yang boleh dibeli pada kuantiti yang banyak tetapi mesra bajet. Jangan risau, apa yang saya tulis berdasarkan apa yang telah saya laksanakan. 

Cadangan Hadiah Menarik Untuk Murid
Ini antara hadiah yang saya hadiahkan kepada murid saya

Cadangan Hadiah Menarik Untuk Murid
Happy dapat hadiah!

  • Sejadah Mini

Sejadah adalah antara hadiah yang sangat sesuai untuk diberikan kepada murid. Tapi ini hanya terpakai kepada murid muslim sahaja. Sejadah mini ini murid boleh bawa dan gunakan di mana sahaja. Pahala pun dapat cikgu kalau murid guna.

Kalau berminat, cikgu boleh dapatkan melalui pautan di bawah. Bukan sahaja cikgu dapat Sejadah malah dia sediakan bersama Glitter box yang sangat cantik. 

  • Tote Bag
Ini antara hadiah yang sangat digemari murid. Mereka boleh gunakan untuk letakkan buku dan sebagainya. Happy rasa bila tengok hadiah yang kita bagi, murid bawa dan gunakan di sekolah.

  • Customized Keychain
Hadiahnya kecil tapi sangat bermakna, memberi 1001 kenangan kepada murid. Cikgu boleh dapatkan semua itu melalui Custom Keychain ini. Sangat sesuai kepada cikgu mempunyai anak murid yang ramai dan bagi kepada semuanya. 


  • Penanda Buku
Penanda Buku eksklusif dengan 16 reka bentuk menarik dan berwarna-warni! Setiap bookmark direka khas dengan tema cuti umum Malaysia 2024, menjadikannya kenangan manis untuk setiap murid. Saiznya yang kecil, memastikan ia mudah disimpan dan digunakan. 

                                                       LINK - PENANDA BUKU




  • Yang lain bakal menyusul, jangan lupa Follow Blog cikguaime.com

Telegram Channel CikguAime Dot Com

Saya juga telah create satu telegram yang khusus untuk berkongsi artikel-artikel yang dikarang di dalam blog ini. Silalah join untuk mengetahui pelbagai perkongsian yang menarik. Terima kasih. Link telegram - CikguAime Dot Com







Cikgu Aiman
Cikgu Aiman Bekas siswa guru di IPG Kampus Kota Bharu. Sekarang merupakan tenaga pengajar di Sekolah Kebangsaan Putrajaya Presint 5(1).

Post a Comment for "Cadangan Hadiah Menarik Untuk Murid"